بنابر گزارش سازمان اورژانس کشور؛

تعداد مصدومان حادثه محله جوانمرد به ۲۵ نفر رسید

عکس | آخرین جزئیات از حادثه انفجار ساختمانی در ری

ساعات اولیه صبح امروز ساختمانی سه طبقه براثر نشت گاز منفجر شد و ساختمان های مجاور را تحت تاثیر قرار داد و تا کنون ۲۰ نفر از زیرآوار بیرون کشیده شدند که یک زن فوت کرد.
کد خبر: ۱۴۱۸۶۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی به ایرنا گفت: در ساعت اولیه حادثه هفت مرد و پنج زن از زیرآوار بیرون کشیده شده بودند.

همچنین تا این لحظه ۲۰ نفر از زیر آوار بیرون آمده اند که طبق گزارش منابع محلی ۱۳ نفر اعزام به بیمارستان، سه نفر درمان سرپایی شدند و یک زن در این حادثه جان خود را از دست داد.

شکری مسئول آتش نشانی ری هم به ایرنا خبر داد که پیرزنی ۷۵ ساله در این حادثه پس از انتقال به بیمارستان فیروزآبادی جان خود را از دست داد.

جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری هم که در صحنه حاضر است، گفت: موکب های ویژه اسکان برای حادثه دیدگان و خدمات رسانی برای امدادگران از سوی شهرداری منطقه ۲۰ آماده شده است.

همچنین سگ های ویژه عملیات جستجو و نجات به صحنه انفجار واحد مسکونی در محله جوانمرد قصاب آورده شدند.

آخرین جزئیات از حادثه انفجار ساختمانی در ری؛ ۱۹ آسیب دیده و یک فوتی

رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران‌ هم به ایرنا گفت که تمام ادوات مورد نیاز از خودروهای سنگین حمل بار، جرثقیل و دیگر ملزومات برای کمک به عملیات نجات در حادثه انفجار خانه مسکونی را از تمام نواحی هفتگانه شهرداری منطقه ۲۰ به سمت محله جوانمرد قصاب اعزام کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است با سرعت در امداد رسانی، به نجات جان همشهریان زیر آوار مانده کمک کنیم و برای این کار با همه ظرفیت های مدیریت شهری در صحنه حضور داریم.

آخرین جزئیات از حادثه انفجار ساختمانی در ری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها